

TEATRE DE L'OPRIMIT I FRONTERES
Divendres 17 a 19.30h
25 de gener de 2019
Espai: Sala conferències (4rta planta)
Utopia Barcelona i el projecte Interferències, proposen un espai formatiu intergeneracional on utilitzar les tècniques del teatre de l'oprimit entorn del concepte de fronteres ( territorials, mentals, del cos, etc. ) Està oberta a totes les persones que hi vulguin participar i sumar-se als grups: IDTeatre i identitat, Cia Diversa, Teatro para otras identidades posibles, Madalenas Lokas, Patis interiors i Protagonistes ( de la Fundació ESMEN ) Aquesta formació servirà per presentar la temàtica de l'edició 2019 del DMTOfest. Dia mundial del teatre de l'oprimit que se celebrarà de l'11 al 23 de Març a Can Felipa.
Preu: Gratuït
Preu Targeta persones en situació d'atur - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 75%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 30%: Gratuït
25/01/2019
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
Suplement per al material
Recorda que alguns tallers tenen suplement per al material comú, que hauràs de pagar en efectiu el primer dia de classe.
Tarifes reduïdes
NOVETAT! A partir del mes de juny de 2024, ja es podran fer les inscripcions en línia, a banda de poder-se inscriure presencialment al centre. Tant si decideixes inscriure't en línia com presencialment, caldrà que presentis la documentació requerida al centre, abans de l'inici del taller.
Una mateixa persona només pot rebre una bonificació per trimestre i centre.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
PROGESS S.L (B59960526) | Av. Diagonal 392, 1r 1a
progess@progess.com
Centre Cívic
CCCAN FELIPA
Pl. Josep Maria Huertas Claveria
08005 Barcelona
932563840
informacio@cccanfelipa.cat