

CONFERÈNCIA ESPECTACULAR

Divendres 20 h
7 de juny de 2019
Espai: Sala conferències (4rta planta)
Una particular "classe magistral" sobre les arts escèniques multidisciplinàries que combina la paraula amb la manipulació d'objectes, l'acció coreogràfica i el teatre d'ombres. Un recorregut audiovisual per la història del teatre no convencional a Catalunya i la resta d'Europa, a través de les vivències de l'artista escènic David Espinosa. Creació: David Espinosa i El Local EC. Interpretació: David Espinosa. Col·laboració: Àfrica Navarro. So: Santos Martínez i David Espinosa. Producció: Transversal. Xarxa d'Activitats Culturals L'espectacle forma part del projecte Noves Escenes, de Transversal Xarxa d'activitats Culturals i es presenta a Barcelona en el marc de la temporada del Festival GREC. Activitat gratuïta amb reserva prèvia on-line.
Preu: Gratuït
Preu Targeta persones en situació d'atur - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 75%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 30%: Gratuït
07/06/2019
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
Suplement per al material
Recorda que alguns tallers tenen suplement per al material comú, que hauràs de pagar en efectiu el primer dia de classe.
Tarifes reduïdes
NOVETAT! A partir del mes de juny de 2024, ja es podran fer les inscripcions en línia, a banda de poder-se inscriure presencialment al centre. Tant si decideixes inscriure't en línia com presencialment, caldrà que presentis la documentació requerida al centre, abans de l'inici del taller.
Una mateixa persona només pot rebre una bonificació per trimestre i centre.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
PROGESS S.L (B59960526) | Av. Diagonal 392, 1r 1a
progess@progess.com
Centre Cívic
CCCAN FELIPA
Pl. Josep Maria Huertas Claveria
08005 Barcelona
932563840
informacio@cccanfelipa.cat